Σήμερα το μεσημέρι δόθηκε στην Αστυνομία, η εξαφάνιση ενός 22χρονου Αλβανικής υπηκοότητας που κατοικεί με την οικογένεια του στο Παναιτώλιο.
Ο νεαρός, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες αντιμετωπίζει προβλήματα και δεν είναι η πρώτη φορά που φεύγει από την οικία του. Όμως η εξαφάνιση του τώρα, σύμφωνα με πληροφορίες έχει μερικές μέρες που σημειώθηκε, γεγονός που προκαλεί ανησυχία.
Οι έρευνες της Αστυνομίας, που σήμερα ενημερώθηκε, βρίσκονται σε εξέλιξη.
agriniopress
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!