Σήμερα το μεσημέρι δόθηκε στην Αστυνομία, η εξαφάνιση ενός 22χρονου Αλβανικής υπηκοότητας που κατοικεί με την οικογένεια του στο Παναιτώλιο.
Ο νεαρός, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες αντιμετωπίζει προβλήματα και δεν είναι η πρώτη φορά που φεύγει από την οικία του. Όμως η εξαφάνιση του τώρα, σύμφωνα με πληροφορίες έχει μερικές μέρες που σημειώθηκε, γεγονός που προκαλεί ανησυχία.
Οι έρευνες της Αστυνομίας, που σήμερα ενημερώθηκε, βρίσκονται σε εξέλιξη.
agriniopress
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...