Μειωμένη κατά 10% η έξοδος των Αθηναίων « aitoloakarnanianet

Κυριακή 20 Απριλίου 2014

Μειωμένη κατά 10% η έξοδος των Αθηναίων

Μειωμένη κατά περίπου 10% ήταν συνολικά η έξοδος των Αθηναίων αυτήν τη χρονιά σε σύγκριση με πέρυσι, σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία της Τροχαίας.

Ειδικότερα, από την Παρασκευή 11 Απριλίου μέχρι το Μεγάλο Σάββατο πέρασαν τα διόδια της Αθηνών- Κορίνθου 382.859 αυτοκίνητα, ενώ το 2013 είχαν περάσει 394.948, σημειώνοντας μείωση της τάξης του 3,1%.

Τα διόδια Αθηνών- Λαμίας πέρασαν φέτος το ίδιο χρονικό διάστημα 304.478 οχήματα, ενώ πέρυσι 365.335. Η μείωση άγγιξε περίπου το 17%.

Κανονικά διεξάγεται μέχρι στιγμής η επιστροφή των ταξιδιωτών στην Αθήνα, σύμφωνα με την Τροχαία.

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook