Στην χθεσινή δημοτική συνεδρίαση υπήρχε θέμα για τον βιολογικό καθαρισμό του Αιτωλικού.
Οπως είπε ο δήμαρχος Μεσολογγίου Πάνος Κατσούλης απο τις 8-12-2012 έχει εγκριθεί έργο για την μεταφορά του βιολογικού απο το Αιτωλικό στον βιολογικό των Οινιαδών.
Δυστυχώς ενώ έχει εγκριθεί το έργο δεν δίνεται η εντολή δημοπράτησης.Για την υπόθεση αυτή έχει ενημερωθεί μέχρι και το γραφείο του ίδιου του πρωθυπουργού όπως επίσης έχει γίνει και στην βουλή ερώτηση.
Δεν αντιλαμβάνομαι ,όπως είπε,για πιο λόγο υπάρχει άρνηση την στιγμή που το έργο είναι ήδη ενταγμένο στο ΕΣΠΑ και την στιγμή που οι μετρήσεις δείχνουνν πως υπάρχει πολύ σοβαρό πρόβλημα στην λιμνοθάλασσα Αιτωλικού και δεδομένου οτι έρχεται καλοκαίρι με την άνοδο της θερμοκρασίας στην περιοχή θα μεγαλώσει το πρόβλημα.
Η πρόταση του ήταν οτι θα πρέπει να βρεθούν τρόποι αντίδρασης.
Στην συνέχεια ο Γιώργος Πρεβεζάνος κατέθεσε την δική του εμπειρία και είπε χαρακτηριστικά οτι απο ψηλά με το αεροπλάνο είναι εμφανές το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί ήδη στην περιοχή με την αλλοίωση του υπεδάφους .Συμφώνησε με τον δήμαρχο οτι θα πρέπει να γίνουν άμεσα τρόποι αντίδρασης.
Ο κύριος Μουρκούσης πήρε τον λόγο στην συνέχεια ο οποίος συμφώνησε οτι ο βιολογικός του Αιτωλικού είναι μια βόμβα για την περιοχή αλλά θα έπρεπε εδώ και καιρό να υπήρχε αντίδραση απο τον δήμο.
Η πρόταση του είναιι να γίνει κάλεσμα σε όλα τα μέσα ενημέρωσης με έμφαση σε αυτά που ασχολούνται με θέματα οικολογικά,σε συλλόγους περιβαλλοντικούς και να γίνει ανάδειξη του πολύ σοβαρού προβλήματος.Πιστεύει οτι ο κόσμος δεν θα ανταποκριθεί σε κάλεσμα για κινητοποιήσεις μιας και πλέον είμαστε σε προεκλογική περίοδο και θα πιστέψουν οτι πρόκειται για αντιδράσεις με στόχο τις εκλογές.
Ο κύριος Μαργαρίτης χαρακτήρισε άκρως επικίνδυνο το θέμα και οτι δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια δράσης.Μόνο με πίεση προς τους αρμοδίους που αρνούνται την υλοποίηση του έργου με κινήσεις όπως ενημέρωση του κόσμου,των μέσων ενημέρωσης ,με κατάληψη της περιφέρειας και με μήνυση κατά παντός υπευθύνου όχι μόνο στα Ελληνικά δικαστήρια αλλά και στα Ευρωπαικά.
Ο κύριος Μπρούμας συμφώνησε και αυτός με την μόνη παρατήρηση οτι θεωρεί ακατανόητο οτι οι κάτοικοι δεν ξεσηκώνονται για αυτό το σοβαρό θέμα και πρόταση του ήταν να έρθουν αντιμέτωποι με τους υπεύθυνους του υπουργείου.
Στην αίθουσα ήταν ο πρόεδρος αλιέων Ντολμά Καριοφυλάς Σπύρος ο οποίος παρουσίασε μελέτες που έχουν γίνει στην περιοχή και όλες οι μετρήσεις δείχνουν οτι έχουν ξεπεράσει το κόκκινο τα όρια.Εδώ και ένα χρόνο φωνάζουμε είπε αλλά κανείς δεν μας ακούει.Χαρακτηριστικά είπε οτι απο την υγειονομική υπηρεσία μετά απο μέτρηση που έκαναν τους συμβούλεψαν να μην πλησιάζουν την περιοχή.
Τελικά όλοι απφάσισαν και συμφώνησαν με την πρόταση του κύριου Μαργαρίτη και οτι θα πρέπει να κινηθούν άμεσα βάση της πρότασης του με φάκελο με όλα τα στοιχεία .
onairnews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!