Τι έγραψε ο Σισέ για τη νίκη του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι « aitoloakarnanianet

Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

Τι έγραψε ο Σισέ για τη νίκη του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι


Μπορεί να βρίσκεται στην Γαλλία αλλά ο Τζιμπρίλ Σισέ δεν μπορούσε να μην πανηγυρίσει την μεγάλη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Ολυμπιακού.
Συγκεκριμένα ο Γάλλος επιθετικός ανέβασε μία φωτογραφία με το τελικό 0-3 και από κάτω έγραψε “Πανάθααααααα”.
newsit.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook