Μπορεί να βρίσκεται στην Γαλλία αλλά ο Τζιμπρίλ Σισέ δεν μπορούσε να μην πανηγυρίσει την μεγάλη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Ολυμπιακού.
Συγκεκριμένα ο Γάλλος επιθετικός ανέβασε μία φωτογραφία με το τελικό 0-3 και από κάτω έγραψε “Πανάθααααααα”.
newsit.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...