Αν και πρόκειται για ένα καλαίσθητο έργο δεν είναι το ίδιο λειτουργικό, πράγμα που φάνηκε με τις πρόσφατες βροχοπτώσεις, όπου πλημμύρισε ολόκληρη η περιοχή και οι κάτοικοι και επιχειρηματίες αναγκάζονταν να βγάζουν με τους κουβάδες τα νερά από τα σπίτια και τα μαγαζιά τους.
Το Αιτωλικό, ως γνωστόν, με κάθε βροχόπτωση αντιμετωπίζει προβλήματα, όμως οι κάτοικοι ευελπιστούσαν ότι από τη στιγμή που γίνεται ένα νέο έργο θα έχει γίνει η ανάλογη πρόβλεψη και για τις πλημμύρες. Όμως κάθε φορά που έχει έντονα καιρικά φαινόμενα αναβλύζει νερό από τα φρεάτια, τα οποία βρίσκονται χαμηλότερα από τη στάθμη της θάλασσας.
Κατόπιν όλων αυτών οι κάτοικοι θεωρούν ότι δεν έγινε σωστή μελέτη για την κατασκευή αυτού του έργου, καθώς εντοπίζουν ένα ακόμη ζήτημα που έχει να κάνει με την στάθμευση των αυτοκινήτων που εμποδίζουν την άνετη διέλευση των διερχομένων.
Δεν είναι αντίθετοι με οποιοδήποτε νέο έργο, θεωρούν όμως ότι πρέπει να γίνεται μετά από μελέτη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της κάθε περιοχής.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixmi-news.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...