Ο χθεσινός καλοκαιρινός καιρός "ανάγκασε" την Δήμητρα Αλεξανδράκη να βάλει το μαγιό της και να πάει στην παραλία για το πρώτο της μπάνιο. Το σέξι μοντέλο ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο instagram και μία φωτογραφία της...
markos.tv
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!