Τον είχαν χάσει για τρεις μέρες και τον βρήκαν νεκρό « aitoloakarnanianet

Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Τον είχαν χάσει για τρεις μέρες και τον βρήκαν νεκρό


Ο 64χρονος άνδρας βρέθηκε νεκρός απόψε στην Πρέβεζα, στο σπίτι όπου διέμενε, στην οδό Αλεξανδρουπόλεως.
Σύμφωνα με το pamepreveza.gr, ο άντρας είχε να δώσει εδώ και τρεις μέρες σημεία ζωής.
Αυτό ανησύχησε τους γείτονες και ένας από αυτούς, πλησίασε στο σπίτι που διέμενε προκειμένου να δει τι είχε συμβεί.

Η έντονη δυσοσμία τον έβαλε σε υποψίες και έτσι ειδοποίησε την αστυνομία.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο 64χρονος βρέθηκε νεκρός στο δωμάτιο του και σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις ο θάνατός του οφείλεται σε παθολογικά αίτια.

Βέβαια όλα τα ενδεχόμενα ερευνώνται από την Αστυνομία...
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook