Συνελήφθη σήμερα τα ξημερώματα ένας 42χρονος ιδιοκτήτης ουζερί στο Αγρίνιο από αστυνομικούς του τμήματος Αγρινίου επειδή παραβίασε και δεν τήρησε την σφράγιση που του είχαν επιβάλλει για το ουζερί διότι δεν είχε αδεια λειτουργίας ξημερώματα οι αστυνομικοί εντόπισαν το κατάστημα ανοιχτό και έτσι συνέλαβαν τον 42χρονο ιδιοκτήτη
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
Κοινοποίηση στο Facebook