Σοβαρό εργατικό ατύχημα έγινε πριν από λίγα λεπτά στο φράγμα των Αχυρών στο Ξηρόμερο.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες υπάρχει ένας νεκρό που καταπλακώθηκε κατά τη διάρκεια εργασιών και για δύο σοβαρά τραυματίες. Οι δύο τραυματίες έχουν μεταφερθεί στο νοσοκομείο Αγρινίου.
Σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση του agriniopress οι εργάτες εκτελούσαν εργασίες που είχαν να κάνουν με τη ρίψη υγρού τσιμέντου, το οποίο έπεσε και τους καταπλάκωσε. Στο σημείο έσπευσε ειδικό όχημα της ΕΜΑΚ, αστυνομικές δυνάμεις από Αμφιλοχία, Κατούνα και Αγρίνιο αλλά και Πυροσβετικά οχήματα από Αμφιλοχία, ενώ βοήθεια έφτασε και από ειδικό διασωστικό όχημα της Πυροσβεστικής υπηρεσίας Αγρινίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η κατάσταση των δύο τραυματιών δεν φαίνεται ιδιαίτερα κρίσιμη, με τον ένα να αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα στα μάτια λόγω του τσιμέντου και τον άλλο να έχει τραυματιστεί στο πόδι από κάποιο σίδερο.
Επιβεβαιώθηκαν οι πληροφορίες της aixminews που ήθελαν έναν νεκρό στο τραγικό εργατικό δυστύχημα που σημειώθηκε πριν από λίγη ώρα στο Φράγμα των Αχυρών.
Πρόκειται για έναν εργαζόμενο από το Αγρίνιο, ο οποίος παρασύρθηκε από μια μεγάλη τσιμεντένια πλάκα που προοριζόταν για ένα τεχνικό έργο εκτός σήραγγας και έπεσε σε ένα χαντάκι μαζί με τους δυο συναδέλφους του, οι οποίοι απλά τραυματίστηκαν. Για το συμβάν γίνεται προανάκριση για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το δυστύχημα και θα συλληφθεί ο υπεύθυνος του έργου.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!