Μεσολόγγι:Τους άφησαν χωρίς καύσιμα στα αυτοκίνητα « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Μεσολόγγι:Τους άφησαν χωρίς καύσιμα στα αυτοκίνητα

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   11:04 π.μ.  |  Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Μπαράζ κλοπών τη νύχτα στο Μεσολόγγι
Τα ξημερώματα της τετάρτης άγνωστοι έκλεψαν καύσιμα από τα ρεζερβουάρ 4 αυτοκινήτων γνωστών επιχειρήσεων του Μεσολογγίου.

Οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων αντιλήφθηκαν τις κλοπές, όταν το πρωί είδαν παραβιασμένα τα ρεζερβουάρ και τα καύσιμα να λείπουν. Οι ίδιοι υπολογίζουν ότι η ποσότητα των καυσίμων που αφαιρέθηκε από τα οχήματα, ξεπερνά τα 500 λίτρα. Εν τω μεταξύ κλέφτες «χτύπησαν» και ένα σπίτι, απ’ όπου άρπαξαν έναν φορητό ηλεκτρονικό υπολογιστή και ένα κινητό τηλέφωνο. Για όλα τα συμβάντα ειδοποιήθηκε η αστυνομία που αναζητά τους δράστες.

ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixminews
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...