Επεισόδιο στο λιμάνι της Ναυπάκτου « aitoloakarnanianet

Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Επεισόδιο στο λιμάνι της Ναυπάκτου













«Μαλλιά-κουβάρια» έγιναν χθες τα ξημερώματα στο λιμάνι της Ναυπάκτου.
Δύο νεαροί πιάστηκαν στα χέρια και μάλιστα μπροστά σε πλήθος κόσμου αφού εκείνη την ώρα τα νυχτερινά μαγαζιά στο λιμάνι έκλειναν λόγω του ωραρίου.
Δεν έλειψαν οι ψιλές και τα βρισίδια ενώ με την παρέμβαση των ψυχραιμότερων η διαμάχη έλαβε τέλος ύστερα από λίγα λεπτά.
Nafs Click
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook