Μεσολόγγι:Κλείνει και φέτος το λιμάνι για τα αυτοκίνητα « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Μεσολόγγι:Κλείνει και φέτος το λιμάνι για τα αυτοκίνητα


Την μεταφορά του φράχτη του λιμανιού, από το σημείο που βρίσκεται σήμερα προς τα δυτικά, αποφάσισε η Λιμενική Επιτροπή, προκειμένου να απελευθερωθεί χώρος προς χρήση για τους πεζούς.

Ο φράχτης θα μεταφερθεί δυτικά του καταστήματος Μελαχρή, αν βέβαια αυτό είναι συμβατό με τους κανόνες ασφαλείας του λιμανιού, πράγμα που θα εξεταστεί από το Λιμεναρχείο. Με το σκεπτικό ότι αυτή τη στιγμή τα εμπορικά πλοία που αγκυροβολούν στο λιμάνι είναι λίγα και ο χώρος που χρειάζονται είναι περιορισμένος, αποφασίστηκε η απελευθέρωση του υπόλοιπου τμήματος...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 27/02 σε όλα τα περίπτερα του νομού
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook