Μεσολόγγι:Ξεκίνησε η συγκέντρωση των φαρμάκων από τον Ερυθρό Σταυρό « aitoloakarnanianet

Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Μεσολόγγι:Ξεκίνησε η συγκέντρωση των φαρμάκων από τον Ερυθρό Σταυρό

Ξεκίνησε η συγκέντρωση των φαρμάκων από τον Ερυθρό Σταυρό
Φάρμακα και ιατρικό υλικό συγκεντρώνουν από το πρωϊ οι εθελοντές του παραρτήματος του Ερυθρού Σταυρού στο Μεσολόγγι.
Τα μέλη του Ε.Σ. βρίσκονται από το πρωί στην κεντρική πλατεία για τη συγκέντρωση των φαρμάκων, όπου θα είναι και αύριο, ενώ τις επόμενες ημέρες θα δέχονται τις προσφορές στα γραφεία τους. Αρκετοί ήταν οι πολίτες που πήγαν τα φάρμακα που δεν χρειάζονται πλέον στον Ε.Σ., τα οποία θα ταξινομηθούν από εθελοντές φαρμακοποιούς και σε συνεργασία με γιατρούς της πόλης θα δίνονται σε όσους ασθενείς τα έχουν ανάγκη.

aixminews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook