Το πάρκο που έγινε «κολυμβητήριο».[Φωτό] « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Το πάρκο που έγινε «κολυμβητήριο».[Φωτό]

Σε λίμνη έχει μετατραπεί το άλλοτε εντυπωσιακό σιντριβάνι που κοσμούσε το πάρκο της Αγίας Ειρήνης στην Μυτιλήνη μετά και τις τελευταίες βροχοπτώσεις.
Το σημείο, που θυμίζει κυριολεκτικά πισίνα, αποτελεί κίνδυνο και για τα παιδιά της περιοχής που παίζουν καθημερινά στην πλατεία.
 Δείτε την φωτογραφία
 

 lesvospost.com
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook