Σε λίμνη έχει μετατραπεί το άλλοτε εντυπωσιακό σιντριβάνι που κοσμούσε το πάρκο της Αγίας Ειρήνης στην Μυτιλήνη μετά και τις τελευταίες βροχοπτώσεις.
Το σημείο, που θυμίζει κυριολεκτικά πισίνα, αποτελεί κίνδυνο και για τα παιδιά της περιοχής που παίζουν καθημερινά στην πλατεία.
Δείτε την φωτογραφία
lesvospost.com
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...