Το πάρκο που έγινε «κολυμβητήριο».[Φωτό] « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Το πάρκο που έγινε «κολυμβητήριο».[Φωτό]

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   3:44 π.μ.  |  Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Σε λίμνη έχει μετατραπεί το άλλοτε εντυπωσιακό σιντριβάνι που κοσμούσε το πάρκο της Αγίας Ειρήνης στην Μυτιλήνη μετά και τις τελευταίες βροχοπτώσεις.
Το σημείο, που θυμίζει κυριολεκτικά πισίνα, αποτελεί κίνδυνο και για τα παιδιά της περιοχής που παίζουν καθημερινά στην πλατεία.
 Δείτε την φωτογραφία
 

 lesvospost.com
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...