Εδώ και λίγα λεπτά η παλαιά εθνική οδός Αθηνών-Κορίνθου είναι κλειστή λόγω συσσώρευσης υδάτων. Η αστυνομία έκλεισε τον δρόμο στο ύψος του 38ου χιλιόμετρου καθώς η έντονη βροχόπτωση μετέτρεψε το δρόμο σε ποτάμι και κρίθηκε επικίνδυνη η διέλευση των αυτοκινήτων. Τα οχήματα μέσω παρακαμπτήριων οδών θα κατευθύνονται προς τα Μέγαρα.
enikos.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...