Ακυρώθηκε, λόγω κακοκαιρίας, η αποκριάτικη γιορτή που είχε προγραμματίσει για σήμερα στις 12:00μ.μ η Φιλαρμονική Ορχήστρα του δήμου Αγρινίου στην κεντρική Πλατεία, μετά το επιτυχημένο αποκριάτικο πάρτυ που έγινε το προηγούμενο Σάββατο στον πεζόδρομο της Ηλία Ηλιού. Ο μαέστρος κ. Κονίδας και οι μαθητές της Φιλαρμονικής παρέμειναν μέχρι την τελευταία στιγμή στην πλατεία, αλλά με τον καιρό αντίπαλο, η μουσικοχορευτική αποκριάτικη εκδήλωση, τελικά ακυρώθηκε.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...