Περίπου 50 άτομα έχουν καταλάβει το πολιτικό γραφείο του κ. Αρβανιτόπουλου στον Πειραιά.
Χθες αλυσοδέθηκαν στα κιγκλιδώματα μπροστά από τη Βουλή, σήμερα κατέλαβαν το γραφείο του πολιτικού τους προϊσταμενου.
Πρόκειται για καθηγητές που έχουν βγει σε διαθεσιμότητα. Λίγο πριν τις 12:00 η ομάδα των καθηγητών κατάφερε να ανέβει στον 4ο όροφο του κτηρίου της οδού Κουντουριώτη και να καταλάβει το πολιτικό γραφείο του υπουργού.
Πρόκειται για καθηγητές που έχουν βγει σε διαθεσιμότητα. Λίγο πριν τις 12:00 η ομάδα των καθηγητών κατάφερε να ανέβει στον 4ο όροφο του κτηρίου της οδού Κουντουριώτη και να καταλάβει το πολιτικό γραφείο του υπουργού.
Οι καθηγητές ζητούν να πάει επί τόπου ο υπουργός και να συναντηθεί μαζί τους. Οι καθηγητές στις 22 του μήνα θα απολυθούν από το δημόσιο καθώς στις 21 λήγει το 8μηνο της διαθεσιμότητάς τους.
Οπως δήλωσε στο Newsit o Νίκος Κικάκης, μέλος της Συντοντιστικής Επιτροπής των καθηγητών σε διαθεσιμότητα "τέλειωσαν οι απόκριες, έπεσαν οι μάσκες. Ζητάμε να σταματήσει ο εμπαιγμός. Να έρθει εδώ ο Υπουργός ο οποίος έλεγε οτι δε θα υπάρξουν απολύσεις".
Οι εργαζόμενοι του γραφείου του Yπουργού βρίσκονται κανονικά στις θέσεις του. Στο σημείο έχει φτάσει αστυνομική δύναμη ωστόσο προς το παρόν δεν υπάρχει ένταση.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΟΥΧΑΙΜΠ - ΙΣΜΗΝΗ ΛΕΝΤΖΟΥ
newsit.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...