Καλλυντικά το «ύποπτο» δέμα στη Βικτώρια « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Καλλυντικά το «ύποπτο» δέμα στη Βικτώρια

image
Ύποπτο «δέμα» εντοπίστηκε λίγο πριν από τις 12:00 στο σταθμό του ΗΣΑΠ στη Βικτώρια και αμέσως αποφασίστηκε η εκκένωση του σταθμού. Στο σημείο κλήθηκε ομάδα των ΤΕΕΜ για να ελέγξει το ύποπτο αντικείμενο. Τελικά διαπιστώθηκε ότι επρόκειτο για άδειο κουτί από καλλυντικά.
athensvoice.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook