Ύποπτο «δέμα» εντοπίστηκε λίγο πριν από τις 12:00 στο σταθμό του ΗΣΑΠ στη Βικτώρια και αμέσως αποφασίστηκε η εκκένωση του σταθμού. Στο σημείο κλήθηκε ομάδα των ΤΕΕΜ για να ελέγξει το ύποπτο αντικείμενο. Τελικά διαπιστώθηκε ότι επρόκειτο για άδειο κουτί από καλλυντικά.
athensvoice.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...