ΕΝΩΣΗ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ & ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΣΥΝΑΦΗ ΕΠΑΓ/ΤΑ Ν. ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

ΕΝΩΣΗ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ & ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΣΥΝΑΦΗ ΕΠΑΓ/ΤΑ Ν. ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ


Η Διοίκηση του σωματείου καλεί τα μέλη του και τους εργαζόμενους στον κλάδο των κατασκευών στη Γενική Συνέλευση που θα γίνει την ΠΕΜΠΤΗ 3 Απρίλη και ώρα 6,30 μ.μ. στην αίθουσα του Ε.Κ.Α με θέματα :
Πολιτικές εξελίξεις και οι θέσεις του ταξικού κινήματος.
Για την ανασύνταξη στο εργατικό συνδικαλιστικό κίνημα.
Για την κατάσταση στον κλάδο και τις θέσεις μας.
Επίσης καλεί όλους τους εργαζόμενους του κλάδου να συμβάλλουν για την επιτυχία της Πανελλαδικής απεργίας στις 9 Απρίλη  και στη συγκέντρωση του ΠΑΜΕ ώρα 10 π.μ. στην κεντρική πλατεία .
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook