Κλειστή, λόγω κατολίσθησης, είναι η παλαιά εθνική οδός Πατρών - Κορίνθου,..
στο ύψος του 69ου χιλιομέτρου, κοντά στη θέση Πλάτανος Αχαΐας, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Ειδικότερα, λόγω της κατολίσθησης, αποκόπηκε χωμάτινος όγκος και έπεσε στο οδόστρωμα, με αποτέλεσμα να διακοπεί η κίνηση των οχημάτων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
Για τη διευκόλυνση της κίνησης των αυτοκινήτων γίνεται εκτροπή της κυκλοφορίας προς τη νέα εθνική οδό Πατρών - Κορίνθου. Όσα, λοιπόν, οχήματα κινούνται προς Αθήνα, εκτρέπονται στη νέα εθνική από τον κόμβο της Πούντας και, όσα κινούνται προς Πάτρα, εκτρέπονται στη νέα εθνική από τον κόμβο της Ακράτας.
.gkourou.com/
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...