Και η Ρωσία ψηφίζει ....Ναύπακτο!! « aitoloakarnanianet

Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Και η Ρωσία ψηφίζει ....Ναύπακτο!!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhvCbv6t0XPn97Uv0oDty5nbzTLMJyd5MKisAicjCATFCYzPAf1ccSZCGvnfm51mD2oVWQPgV68fRq279li079-9omT5TTnLeg7lJLo2P656Yoidx-JZp7f5ucVshyQlaJZytdg46Y-Jfw/s1600/1782066_585476148203453_1455270579_n.jpg
Στην προσπάθεια να μπορέσουμε να εντάξουμε την Ναύπακτο "Lepanto"στον παγκόσμιο Τουριστικό χάρτη και να γίνουμε και εμείς επιτέλους προορισμός καταφέραμε με την συνεργασία άλλων δυο ξενοδοχείων της Ναυπάκτου να προσελκύσουμε ένα από τα μεγαλύτερα τουριστικά γραφεία της Ελλάδας και να υπογράψουμε συμφωνία συνεργασίας.

Ελπίζουμε να πάνε όλα καλά και με την βοήθεια όλων να κάνουμε ετούτον εδώ τον πανέμορφο τόπο να απογειωθεί.

Πηγή: Nafpaktos Plaza Hotel
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook