Ευρωλίγκα: «Τσουχτερό» πρόστιμο στον Παναθηναϊκό « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Ευρωλίγκα: «Τσουχτερό» πρόστιμο στον Παναθηναϊκό

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   3:31 μ.μ.  |  Σάββατο 1 Μαρτίου 2014


Το ποσό των 21.000 ευρώ θα πρέπει να εκταμιεύσει ηο Παναθηναϊκός για να πληρώσει το πρόστιμο που τού επιβλήθηκε από την Ευρωλίγκα,για το ντέρμπι της περασμένης εβδομάδας με τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ.

Ο αθλητικός δικαστής της κορυφαίας ευρωπαϊκής διασυλλογικής διοργάνωσης τιμώρησε με 10.000 ευρώ τους «πράσινους» για τη ρίψη κροτίδων λάμψης και με άλλες 11.000 ευρώ για τη σειρήνα που ακουγόταν στη διάρκεια του αγώνα.

Ακόμη, η Παρτιζάν τιμωρήθηκε με πρόστιμο 13.000 ευρώ για τον αγώνα με τη Γαλατασαράι και η Φενερμπαχτσέ/Ούλκερ με 3.000 ευρώ για το παιχνίδι με την Αναντολού Εφές.

naftemporiki.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...