Δυο Ρομά 18 και 20 ετών συνελήφθησαν μετά από αναζητήσεις της ομάδας ΔΙΑΣ διότι ανέβηκαν σε μπαλκόνι σπιτιού στο Αγρίνιο και έκλεψαν τα παπούτσια του ιδιοκτήτη.Ένα ανάλογο περιστατικό είχαμε και πρίν απο ένα μήνα περίπου στα Τριαντείκα όπου είχαν κλέψει απο αυλή σπιτιού όλα τα παπούτσια της οικογένειας.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...