Αγρίνιο:Έκλεψαν παπούτσια απο το μπαλκόνι « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Αγρίνιο:Έκλεψαν παπούτσια απο το μπαλκόνι

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   10:08 π.μ.  |  Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014


Δυο Ρομά 18 και 20 ετών συνελήφθησαν μετά από αναζητήσεις της ομάδας ΔΙΑΣ διότι  ανέβηκαν σε μπαλκόνι σπιτιού στο Αγρίνιο και έκλεψαν  τα παπούτσια του  ιδιοκτήτη.Ένα ανάλογο περιστατικό είχαμε και πρίν απο ένα μήνα περίπου στα Τριαντείκα  όπου είχαν κλέψει απο αυλή σπιτιού όλα τα παπούτσια της οικογένειας.


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...