Ο «πολιτισμός» μας μάρανε…. Εικόνα αντινομίας αυτή στην Κατούνα, για γέλια και για κλάματα μαζί.
Από τη μια η προσπάθεια διατήρησης των παραδόσεων και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, απ’ την άλλη η απαξίωση ενσαρκωμένη στο ταλαίπωρο τετράποδο, που θα σκέφτηκε το καημένο ότι «εδώ χορεύουν και γλεντάνε, μπορεί να υπάρχει και κανένα κοψίδι προεκλογικό»…!
Αυτά, ούτε στο κάτω Παρτάλι δεν γίνονται. Στο Κατούνα Παρτάλι, πάλι, …επιτρέπονται τα πάντα.
katounanews
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...