Κατηγορία
ΠΟΛΙΤΙΚΑ
στις
5:19 μ.μ.
| 
Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014
Με εντολή του προέδρου της Βουλής, παύει η δωρεάν παροχή καφέ και εμφιαλωμένου νερού στους βουλευτές που μετέχουν στις Επιτροπές, σύμφωνα με το Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.