
Εμείς εδώ πάνω στα θεσσαλικά Άγραφα, στη Νεράιδα (Σπινάσα) Καρδίτσας, ξημερώσαμε με λίγο χιονάκι στις στέγες και στα δέντρα, ίσια - ίσια να βεβαιωθεί η φήμη πως ο Μάρτης μπορεί να γίνει εκτός από γδάρτης στην τσέπη και παλουκοκάφτης και κατά συνέπεια, ούτε με αετούς θα ασχοληθούμε, ούτε με καρναβάλια και απλά θα την αράξουμε στο καφενείο του Νίκου Χαλάτση και θα βρέξουμε το σταματάκι μας με λίγο τσίπουρο για να ζεσταθούμε μέχρι να πάρει λίγο το χιόνι από τα ψηλότερα και να πάμε στο Μέγα Λάκο και τη Μπουκουβίτσα γιατί έχουμε κι εκεί να δούμε και να μιλήσουμε με λίγο κόσμο...
Ηλίας Γ. Προβόπουλος



e-nafpaktias.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!