Ως άθλιες, περιγράφουν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες ζουν, οι κάτοικοι των εργατικών κατοικιών του λιμανιού και πιο συγκεκριμένα του διαύλου της πρώτης καμάρας.
Οι ίδιοι μιλούν για μια τριτοκοσμική κατάσταση, στην οποία είναι υποχρεωμένοι να ζουν την καθημερινότητά τους. Ξεκινώντας από τον παράλληλο, προς το δίαυλο, δρόμο, λένε ότι πλέον έχει γίνει άκρως επικίνδυνος, καθώς είναι γεμάτος λακκούβες και τα σίδερα προεξέχουν από το τσιμέντο, με αποτέλεσμα ανά πάσα στιγμή να κινδυνεύουν οι πεζοί, ηλικιωμένοι και παιδιά. Κατά τις βροχερές ημέρες, ο δρόμος μετατρέπεται σε λίμνη, αφού δεν υπάρχουν φρεάτια για να διοχετεύονται τα όμβρια ύδατα...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 20/02 σε όλα τα περίπτερα του νομού
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...