Νοσήλεια 5 ευρώ στα ιατρεία του ΠΕΔΥ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

Νοσήλεια 5 ευρώ στα ιατρεία του ΠΕΔΥ

Κατηγορία ΥΓΕΙΑ στις   11:54 π.μ.  |  Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

pre-eopyy
Το ποσό των 5 ευρώ θα καλούνται να πληρώσουν στα πολυϊατρεία του ΠΕΔΥ οι ασθενείς, σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργίαδη.

Ο υπουργός χαρακτήρισε ως ευτελές το πόσο των 5 ευρώ, και διευκρίνισε ότι θα πηγαίνει ωςπόρος για την εξέταση των ανασφάλιστων.

Όπως είπε ο κ. Γεωργιάδης από τη στιγμή που αυτά τα πολυϊατρεία εντάσσονται στο ΕΣΥ, θα ισχύσει και σε αυτά ό,τι ισχύει ήδη στο ΕΣΥ.

.nooz.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...