Από νωρίς το μεσημέρι στήθηκαν οι ψησταριές στον πεζόδρομο και στις γειτονιές του Μεσολογγίου
και το τσίκνισμα άρχισε.
Παρά την κρίση και την γκρίζα καθημερινότητα και φέτος το Μεσολόγγι αντιστέκεται. Τα κάρβουνα άναψαν και τα κρεατικά μπήκαν στη φωτιά για ψήσιμο. Σουβλάκια, λουκάνικα, μπριζόλες και παϊδάκια έχουν σήμερα την τιμητική τους μέχρι το βράδυ, προκειμένου όλοι να χαρούν να γιορτάσουν και να διασκεδάσουν την ημέρα της Τσικνοπέμπτης. Ταβέρνες, καφετέριες μέχρι και κρεοπωλεία, αλλά και άσχετα με το είδος καταστήματα ετοίμασαν τις ψησταριές και τη θράκα για να ψήσουν. Έτσι όλοι μικροί και μεγάλοι ξεχύθηκαν στους δρόμους για να διασκεδάσουν.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
Σχόλια
aixminews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!