TΩΡΑ: ΑΓΡΟΤΕΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

TΩΡΑ: ΑΓΡΟΤΕΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ

koi-agrotes-ypeka3
Με σημαντική συμμετοχή αγροτών από την Αιτωλοακαρνανία είναι σε εξέλιξη αυτήν την ώρα η
συγκέντρωση διαμαρτυρίας αγροτών που έχουν επενδύσει σε φωτοβολταϊκά πάρκα.
Αιτία της κινητοποίησης είναι οι σοβαρές καθυστερήσεις που υπάρχουν στην καταβολή των χρημάτων από τον ΛΑΓΗΕ για το ρεύμα που έχει παραχθεί από τον περασμένο Μάιο. Στους αγρότες οφείλονται πολύ μεγάλα ποσά, που σε μερικές περιπτώσεις ξεπερνούν τις 50 χιλιάδες ευρώ ενώ την ίδια στιγμή, ακόμη δεν έχει ξεκαθαρίσει  το ποσοστό του κουρέματος της ταρίφας στα φωτοβολταϊκά που είναι άμεσα συνδεδεμένη και με το ειδικό τέλος ΑΠΕ  που πληρώνουν οι καταναλωτές στους λογαριασμούς της ΔΕΗ, για την κάλυψη της «τρύπας» που υπάρχει στον ειδικό λογαριασμό των ΑΠΕ.
Αργότερα σήμερα αναμένεται να γίνει διαμαρτυρία και στην Τράπεζα Πειραιώς αφού την ίδια στιγμή που τόσο μεγάλα ποσά οφείλονται στους αγρότες, τα δάνεια για τα φωτοβολταϊκά «τρέχουν» και επιβαρύνονται διαρκώς με τόκους υπερημερίας.
koi-agrotes-ypeka2

koi-agrotes-ypeka1
agriniopress.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook