KΛΙΜΑΚΙΟ ΤΟΥ ΟΣΚ ΣΤΗΝ ΒΟΝΙΤΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

KΛΙΜΑΚΙΟ ΤΟΥ ΟΣΚ ΣΤΗΝ ΒΟΝΙΤΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   11:04 π.μ.  |  Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

koi-dimotiko-bonitsa
Με απόφαση του Δημάρχου, μετά το σεισμό της νύχτας της 2ας Φεβρουαρίου, προληπτικά, το κτίριο
του 1ου και 2ου Δημοτικού Σχολείου Βόνιτσας παραμένει κλειστό μέχρι και την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου. Ο πρώτος όροφος του κτιρίου είχε χαρακτηριστεί ακατάλληλος, μετά το σεισμό του Αυγούστου 2003.

Τεχνικό κλιμάκιο της «ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ» Α.Ε. (πρώην Οργανισμός Σχολικών Κτιρίων – Ο.Σ.Κ.) θα επισκεφθεί και θα εξετάσει το κτίριο την Πέμπτη. Ανάλογα με την εκτίμηση των ειδικών θα αποφασιστεί η λειτουργία των σχολείων.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...