
Αρχές Φλεβάρη και χθες έπεσε το πρώτο χιόνι του Χειμώνα και έντυσε την Αράχωβα και την Ευηνολίμνη στα
λευκά και ο Πάτερ –Γαβριήλ ‘’αιχμαλώτισε’’ τις όμορφες εικόνες.


e-nafpaktia.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!