Έκλεισε η Ζέτα Μακρυπούλια με το MEGA.
Η ανακοίνωση του καναλιού έχει ως εξής:
"Καλωσορίζουμε τη Ζέτα Μακρυπούλια στο MEGA. Η συνεργασία μας με την αγαπημένη ηθοποιό και παρουσιάστρια θα αρχίσει τον Μάρτιο, με την παρουσίαση του μουσικού show «Just the two of us».
Η Ζέτα δηλώνει: «δέχτηκα με χαρά την πρόταση του MEGA γιατί νιώθω ότι αρχίζει μια συνεργασία με πολλές προοπτικές και ανοιχτούς δρόμους."
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!