ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: ΈΒΑΛΕ ΓΙΔΑ ΣΤΟ… ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑ! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: ΈΒΑΛΕ ΓΙΔΑ ΣΤΟ… ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑ!

Κατηγορία ΠΕΡΙΕΡΓΑ στις   2:27 π.μ.  |  Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Αυτά που βλέπουμε στους δρόμους στο τέλος θα μας… τρελάνουν. Όπως για παράδειγμα την  γίδα
(καλά διαβάσατε), που μετέφερε ο ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου.Προφανώς το συμπαθές ζωάκι είπε να ξεσκάσει λίγο και για να μην της χαλάσει χατίρι το αφεντικό της, την έβγαλε για βόλτα!!! Ευχαριστούμε τον Σάββα Μ. για τις φωτογραφίες που μας έστειλε ο οποίος μας ενημέρωσε ότι η συγκεκριμένη γιδούλα κάνει τη βόλτα της στην εθνική οδό Πατρών – Πύργου…

Τυχερή η γιδούλα…
Εδώ βλέπει τι γίνεται πίσω…
Βόλτα στην εθνική…
www.zougla.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...