Οι πέτρινες μέρες έχουν περάσει οριστικά για το μεγαλύτερο δημόσιο οδικό έργο της χώρας.
Ο λόγος για τον οδικό άξονα Άκτιο – Αμβρακία, οι 4 εργολαβίες του οποίου βρίσκονται σε φουλ κατασκευαστικούς ρυθμούς, για την μετατροπή του σε αυτοκινητόδρομο.Τα έργα που ξεκίνησαν το 2010 και «κόλλησαν» για σχεδόν 2 χρόνια είναι τώρα σε αρκετή προχωρημένη κατάσταση.Το σύνολο του άξονα είναι 48 χιλιόμετρα και τα έργα έχουν χωριστεί σε 4 εργολαβίες. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα χρονοδιαγράμματα ένα μικρό τμήμα στο μέσον του άξονα πρόκειται να παραδοθεί το καλοκαίρι του 2014 ενώ στις αρχές του 2015 θα έχουμε την παράδοση της παράκαμψης Αμφιλοχίας.Όπως αναφέρει, το «ypodomes.com», το καλοκαίρι του 2015 θα παραδοθούν και τα υπόλοιπα δύο τμήματα στο δυτικό μέρος του αυτοκινητόδρομου που θα ενώνουν το Άκτιο με την Ιόνια Οδό σε περίπου 25 λεπτά. Ο δρόμος θα έχει χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητόδρομου 2 λωρίδων ανά κατεύθυνση και ΛΕΑ.
preveza-info.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...