ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ:ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ! « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ:ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ!

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ
Αγαπητέ κύριε Δήμαρχε,


Σας στέλνουμε αυτό το γράμμα για να σας πούμε για τα προβλήματα του Κεφαλόβρυσου.

Το 1ο πρόβλημα είναι ότι η πλατεία του χωριού έχει να καθαριστεί πάνω από δύο μήνες και έχει γεμίσει φύλλα και βρωμιές. Το 2ο πρόβλημα είναι ότι το πίσω μέρος της πλατείας έχει γεμίσει χορτάρια.

Γι’ αυτό κάποια παιδιά του χωριού σκεφτήκαμε να φτιάξουμε στο πίσω μέρος ένα γήπεδο και ένα γήπεδο μπάσκετ. Για τα λεφτά που θα χρειαστούμε σκεφτήκαμε να βγάλουμε έναν έρανο και όλο το χωριό να δώσει ότι μέρος των χρημάτων του μπορεί. Θα βοηθήσουμε για το κόψιμο των χορταριών εμείς οι κάτοικοι, όσοι θέλουν και πολλοί μπορούν να γίνουν εθελοντές προσφέροντας κάποια υλικά.

Θα σας παρακαλέσουμε να γίνει αποδεκτή η πρότασή μας!

Με τιμή

Κάποια παιδιά του Κεφαλόβρυσου
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook