ΝΕΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ Η ΕΣΤΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

ΝΕΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ Η ΕΣΤΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   6:44 μ.μ.  |  Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

koi-epimel-syneleysi-kapnisma6
Σε νέα συνέλευση προσκαλούνται τα Μέλη της Ένωσης Επαγγελματιών Εστίασης Αγρινίου την
ερχόμενη Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου, άρα 3.30 μμ στην Αίθουσα του Επιμελητηρίου Αιτ/νίας (Παπαστράτου & Σμύρνης) σε μια προσπάθεια να βρεθούν και να εξεταστούν οι εφικτές λύσεις στα προβλήματα που προκύπτουν από την εφαρμογή του Αντικαπνιστικού Νόμου.

«Παρακαλούνται οι Συνάδελφοι να συμμετέχουν προκειμένου να αντιπροσωπεύουν το σύνολο των Καταστημάτων οι αποφάσεις που θα προκύψουν.» αναφέρει η πρόσκληση της Ενωσης.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...