Μόλις προχθές γράφαμε για την επίθεση που δέχθηκε από αδέσποτο σκυλί πολίτης στον Άγιο
Κωνσταντίνο και για το τεράστιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι κτηνοτρόφοι με τις οργανωμένες επιθέσεις από αγέλες αδέσποτων που κατασπαράσσουν τα ζώα τους. Δυστυχώς, είχαμε και νέα επίθεση σε άνθρωπο. Και θα ακολουθήσουν κι άλλες, αν οι αρμόδιοι δεν αναλάβουν τις ευθύνες τους.
Τα αδέσποτα πλέον είναι πάρα πολλά. Στην περιοχή του Αϊ-Γιάννη μόνο, εκεί που δεκάδες πολίτες κάνουν καθημερινά τον περίπατό τους, κυκλοφορούν καμία δεκαριά, τα περισσότερα με το λουράκι που τους είχε βάλει ο ιδιοκτήτης, …πριν τα εγκαταλείψει.
Οι περιπατητές, οι ποδηλάτες και οι δρομείς υγείας πηγαίνουν κατά ομάδες, για ασφάλεια. Διαφορετικά, …κρατάνε και από ένα παλούκι στο χέρι! Φοβούνται οι άνθρωποι.
agrinioreport.com
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...