Ανακοίνωση της Νομαρχιακής Επιτροπής Αιτωλοακαρνανίας του ΣΥΡΙΖΑ ενόψει της
επίσκεψης του υπουργού Υγείας στην περιοχή.Η επίσκεψη του μνημονιακού υπουργού υγείας Άδωνι Γεωργιάδη στην Αιτωλοακαρνανία, Μεσολόγγι και Αγρίνιο, αποτελεί πρόκληση, εμπαιγμό και ύβρη προς τους πολίτες του Νομού μας. Φανατικός υποστηρικτής ο ίδιος της κατεδάφισης του κοινωνικού κράτους και των δομών ασφάλισης, υγείας και πρόνοιας, υλοποίησε τις πιο βάρβαρες πολιτικές στα χρονικά του νεοελληνικού κράτους, σε βάρος του ελληνικού λαού.
Οι πολίτες της Αιτωλοακαρναίας γνωρίζουν:
- Τη δραματική μείωση της χρηματοδότησης του δημόσιου συστήματος υγείας.
- Τις μεγάλες ελλείψεις προσωπικού υγείας λόγω μείωσής του με διαθεσιμότητες, απολύσεις και κινητικότητα.
- Τη σπουδή στη μεταστέγαση του νοσοκομείου Αγρινίου για λόγους εντυπώσεων και πρόωρων εγκαινίων, παρά την έλλειψη πολλών απαραίτητων προϋποθέσεων.
- Την απαξίωση του νοσοκομείου Μεσολογγίου και των κέντρων υγείας.
- Το κλείσιμο των πολυϊατρείων του ΕΟΠΥΥ - ΙΚΑ.
- Τον τεράστιο αριθμό των ανασφάλιστων που φτάνει το μισό πληθυσμό, λόγω αδυναμίας κάλυψης των ασφαλιστικών τους υποχρεώσεων στα ασφαλιστικά τους ταμεία, επαγγελματιών και αγροτών και, ακόμα, των παντελώς ανασφάλιστων που καθημερινά πληθαίνουν. Την ίδια στιγμή η ανεργία εκτινάσσεται.
- Ενώ το εισόδημα μειώνεται ή μηδενίζεται και ενώ η κοινωνία δέχεται φορομπηχτική επίθεση με νέους φόρους και χαράτσια, επιβάλλεται στους πολίτες αύξηση της συμμετοχής στα φάρμακα, συμμετοχή 15% στις εργαστηριακές εξετάσεις, εισιτήριο 5 ευρώ στα δημόσια νοσοκομεία, καθώς και απαγόρευση συνταγογράφησης σε μια σειρά από φάρμακα.
Η υγεία είναι ύψιστο δημόσιο αγαθό και αποτελεί θεμελιώδη υποχρέωση της πολιτείας προς τους πολίτες. Για τον ΣΥΡΙΖΑ η άμεση κατάργηση κάθε μνημονιακού μέτρου που επιβλήθηκε στην υγεία, καθώς και η δωρεάν και καθολική πρόσβαση των πολιτών στο δημόσιο σύστημα υγείας, ανεξάρτητα από εργασία, ασφάλιση και εισόδημα, είναι ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...