
Τροχαίο ατύχημα με τραυματία έναν αστυνομικό της ομάδας ΔΙ.ΑΣ συνέβη στις 11:30 περίπου το
πρωί στην Πάτρα. Αναλυτικά, σύμφωνα με πληροφορίες ενα ι.χ παραβίασε stop στην διασταύρωση Ευβοίας και Γοργοποτάμου με αποτέλεσμα να συγκρουστεί με το δίκυκλο της ΕΛ.ΑΣ.Ο αστυνομικός μεταφέρθηκε στο νοσοκομειο ελαφρά τραυματίας.
ΕΙΚΟΝΑ ΑΡΧΕΙΟΥ
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...