Και επίσημα το παγοδρόμιο αποσύρεται από τον αύλιο χώρο των παλαιών καπναποθηκών. Μετά από
τόσους μήνες λειτουργίας, οι καιρικές συνθήκες πλέον δεν είναι σταθερές για τη λειτουργία του ( αν καιεικρατεί ακόμα αρκετό κρύο, αλλά ήδη διανυουμε τον τελευταίο μήνα του χειμώνα).
Κάνοντας μια ανασκόπηση, το παγοδρόμιο ήταν κάτι πρωτοποριακό για το Αγρίνιο, για αυτό και αγκαλιάστηκε από τον κόσμο, ιδίως τον καιρό των εορτών…
agrinionews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!