ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   10:16 μ.μ.  |  Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014


Ο “Σύλλογος Εργαζομένων Δημοτικών  Παιδικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών Νομού
Αιτωλοακαρνανίας” , σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση που πραγματοποίησε , με αφορμή την συζήτηση την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014, στο Διοικητικό Εφετείο Αθηνών , της προσφυγής για την αύξηση του ωραρίου εργασίας του Παιδαγωγικού Προσωπικού των Παιδικών Σταθμών και μετά την προκήρυξη 24ωρης Πανελλαδικής Απεργίας από την ΠΟΕ ΟΤΑ , αποφάσισε 24ωρη απεργία για όλο το προσωπικό των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών του νομού Αιτ/νιας.
«Η εφαρμογή του εξουθενωτικού ωραρίου , σε συνδυασμό με τις ελλείψεις προσωπικού όλων των ειδικοτήτων , τα υπεράριθμα παιδιά , τη συρρίκνωση των δομών και τις προσλήψεις εργαζομένων με ελαστικές σχέσεις εργασίας , ως συνέπειες της οικονομικής κρίσης , έχουν οδηγήσει γονείς και προσωπικό σε τραγική κατάσταση», αναφέρει η ανακοίνωση του Δ.Σ.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...