ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Η ΦΑΡΜΑΚΗ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Η ΦΑΡΜΑΚΗ

Κατηγορία LIFESTYLE στις   8:02 μ.μ.  |  Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEidCkjY8SMEsjAPozjqSz-StHe6OUcNsrG5B1tdTzvUPOuMgqjG1ukm7WXcCY2M5abrqtwhI-S2jhb32WFTv9VkRwkVlrb7XacMzfA5vfi_BVOk6GnuzMJfEDgRV8DthhrdvJGP7-PtY_Rr/s1600/tromaktiko.jpg
Μετά από φωτογραφία που ανάρτησε στο Instagram η ίδια μας ενημερώνει ότι ήταν στο νοσοκομείο
γιατί η αδερφή της είχε κάποιο πρόβλημα και χρειάστηκε να πάει, χωρίς να… είναι κάτι σοβαρό ευτυχώς.
Η Όλγα Φαρμάκη επισκέφτηκε μαζί με φίλες της την αδερφή της Γωγώ στο νοσοκομείο πιθανότατα για κάποια εξέταση ή κάποια αρρώστια που έχει και της ευχήθηκε καλή ανάρρωση. Μάλιστα, θέλησε να δοκιμάσει και αυτούς τους γαλάζιους σκούφους και μαζί με μία φίλη της πόζαραν με αυτούς στο κεφάλι τους. «Αδερφουλίταααα μου σαγαπάμε πολύ !!!καλή ανάρρωση!!!» έγραψε για την πολυαγαπημένη της αδερφή η Όλγα, με την οποία είναι και φίλες.

 troktiko
http://troktiko2.com
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...