….ΥΠΕΡ ΑΝΑΠΛΑΣΕΩΣ.!!! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

….ΥΠΕΡ ΑΝΑΠΛΑΣΕΩΣ.!!!

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   8:50 μ.μ.  |  Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Δένδρα που αποτελούσαν μέρος της ιστορίας του Ξενία και της περιοχής κόπηκαν !!!

Δύο ευκάλυπτοι δεκαετιών κόπηκαν σήμερα στο όνομα της αναπλάσεως του ανατολικού τομέα της Ναυπάκτου.
Μόνο θλίψη προξενούσε σε όσους διέρχονταν την Θ.Νόβα μπροστά από τη βορινή πλευρά του Ξενία με την εικόνα των κομμένων δένδρων.Δένδρα που στέκονταν στο σημείο πολλές δεκαετίες πλέον αποτελούν παρελθόν γιατί έτσι το πρόσταζε η μελέτη.
Η απορία μας εύλογη.
-Γιατί ο μελετητής δεν μπόρεσε να συμπεριλάβει τα δύο αυτά δένδρα μέσα στη μελέτη του;

002

006

007

010
011
nafpaktianews.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...