ΈΚΛΕΨΑΝ ΚΗΠΕΥΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΝΑΥΠΑΚΤΟ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

ΈΚΛΕΨΑΝ ΚΗΠΕΥΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΝΑΥΠΑΚΤΟ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   5:50 μ.μ.  |  Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

koi-marouli
40 μαρούλια και 25 μάπες… έκλεψαν σήμερα από κήπο στην περιοχή της Ναυπακτίας.


Δεν άφησαν τίποτα οι αθεόφοβοι.
Από το μέγεθος της κλοπής είναι προφανές ότι τα προϊόντα δεν κλάπηκαν για να καταναλωθούν, αλλά για να πουληθούν.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Nafs Click η Αστυνομία ειδικά τις νυχτερινές ώρες έχει πυκνώσει τις περιπολίες και ελπίζουμε πολύ σύντομα να πέσουν στα χέρια τους οι επίδοξοι κλέφτες.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...