ΦΩΤΟ-ΣΟΚ.ΖΟΥΝ ΣΕ ΚΛΟΥΒΙΑ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

ΦΩΤΟ-ΣΟΚ.ΖΟΥΝ ΣΕ ΚΛΟΥΒΙΑ

Κατηγορία ΔΙΕΘΝΗ στις   4:21 μ.μ.  |  Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Σοκ προκαλούν οι φωτογραφίες που είδαν το φως της δημοσιότητας και απεικονίζουν τις
συνθήκες υπό τις οποίες ζουν  οι νεοάστεγοι του Χονκ Κονγκ.
 Πρόκειται για χώρο στον 12ο όροφο κτιρίου που έχει μετατραπεί σε "κέντρο φιλοξενείας" των αστέγων οι οποίοι πληρώνουν 120 ευρώ το χρόνο για να εξασφαλίσουν ένα κλουβί με μήκος 1,80m και πλάτος 90εκ.
 Στο ρεπορτάζ που δημοσιεύει η σημερινή "Δημοκρατία" ένας από τους κατοίκους των κλουβιών λέει "Στο Χονγκ Κονγκ είναι μάταιο να περιμένεις να βρεις σπίτι από την κοινωνική πρόνοια".

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...